pátek 17. ledna 2014

Kočárek Prampol Solam

Dnes nám přišel kočárek. Jupí! Tedy takovou rychlost jsem nečekala, i když byla zasloužená, protože jsem kočárek vybírala už někdy od listopadu a to velice pečlivě... :-D Chtěla jsem totiž hezký, kvalitní a levný kočárek. No, nakonec se mi snad povedlo vybrat správně. :-) Pořídili jsme si s manželem kočárek Prampol Solam za neuvěřitelných 7200 Kč (v akci) se spoustou bonusů zdarma. :-D Natočila jsem pro Vás video, abyste si mohli udělat představu o jeho vzhledu a funkcích. Omluvte kvalitu videa, bylo špatné světlo a navíc nevlastním kameru jen obyčejný digi foťák. :-)


1 komentář:

  1. Jak říkám já kdo hledá najde, taky jsme pořizovali 3x kombinaci to se vyplatí asi nejvíc co se týká nějaké praktičnosti. A ještě když je dítě malé a váží pár kilo, tak se s kočárkem dá jezdit skoro všude, když má nějaká lepší kola. My jsme teda vybrali tady ani už nevím o to bylo za značku ale kočárek jsme pak ještě prodali.

    OdpovědětVymazat